تعطیلی محور‌های گردشگری، تفریحی و بوم‌گردی مشهد تا روز دوشنبه هشدار نارنجی هواشناسی در خصوص سیل در مشهد و ۱۸ شهر خراسان رضوی (۲۷ اردیبهشت) حضور ۱۵۰ گروه جهادی برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل در خراسان‌رضوی ۵۰۶ سارق و مالخر در مشهد دستگیر شدند رژیم غذایی افراد باید متناسب با منطقه و فصلی که در آن قرار دارند، تنظیم شود بهترین مواد غذایی برای صبحانه؛ از این نوشیدنی غافل نشوید خوردن آبگوشت برای این افراد ضرر دارد بهترین مواد غذایی برای تغذیه بعد از تمرین ورزشی کشف راهی جدید برای درمان دیابت نوع ۲ چگونه شکممان را آب کنیم؟ اهمیت برنامه غذایی سالم برای سلامت کودکان به ناخن جویدن کودکان پایان دهیم! طریقه صحیح دم کردن چای | راز خوش رنگ و شفاف شدن چای ایرانی آیا مدارس مشهد شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل خواهد شد؟ تمامی مراکز اقامتی و گردشگری چناران تا اطلاع ثانوی تعطیل شد (۲۷ اردیبهشت) پیش‌بینی وضعیت هواشناسی در مشهد و خراسان‌رضوی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | احتمال وقوع دوباره سیل در مشهد جشنواره «گل‌وگلاب» روستای فرخد در روز جمعه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو شد پلیس در جست‌وجوی سارقان خشن که از ۱۲ خانه در تهران دزدی کردند + عکس وقوع رگبار باران در اکثر استان‌های کشور طی ۲۴ ساعت آینده (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بسته پیشنهادی برای ازدواج آسان!

  • کد خبر: ۱۸۷۵۵۲
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
بسته پیشنهادی برای ازدواج آسان!
ما یک پیشنهاد متفاوت داریم که انجام آن باعث می‌شود مهمان‌ها تا آخر عمرشان شام عروسی را از یاد نبرند. البته برای انجامش نباید کمرو بلکه باید پررو باشید. نیمرو پیشنهاد ماست.

یکی از مواردی که باعث هزینه بر شدن ازدواج است شام شب عروسی است.

زوج‌های جوان می‌توانند به جای گذاشتن پلومرغ یا چلوکباب جلو مهمان‌های شب عروسی، یک کار متفاوت، ولی ارزان انجام دهند.

ما یک پیشنهاد متفاوت داریم که انجام آن باعث می‌شود مهمان‌ها تا آخر عمرشان شام عروسی را از یاد نبرند. البته برای انجامش نباید کمرو بلکه باید پررو باشید. نیمرو پیشنهاد ماست.

فرض کنید شما سیصد نفر مهمان دارید. اگر به ازای هر مهمان سه عدد تخم مرغ نیمرو کنید و قیمت هر تخم مرغ حدود ۴ هزار تومان باشد، شما فقط با ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌توانید تخم مرغ‌های مورد نیاز را بخرید.

اگر هم پول نانِ نرخ دولتی و روغن و نمک و اسپندی را که می‌خرید تا مهمان‌ها شما و شام عروسی را چشم نزنند حساب کنید هزینه شام عروسی مجموعا حدود چهارو نیم میلیون تومان خواهد شد.

حتی می‌توان ترفند‌هایی به کار برد که این شامِ متفاوتِ عروسی خوشمزه‌تر شود. به عنوان مثال هر چه دیرتر شام بدهید مهمان‌ها گرسنه ترخواهند شد و نیمرو به دهان آن‌ها حسابی مزه می‌کند.

مزیت دیگر نیمرو به عنوان شام عروسی این است که می‌توان شانه‌های خالی تخم مرغ را تحویل ایستگاه‌های بازیافت سطح شهر داد و در مقابل بسته نمک دریافت کرد که کمک شایانی به بهبود وضعیت اقتصادی زوج جوان خواهد کرد.

همچنین در این شام متفاوت می‌توان از کارمندان بانکی که قرار است وام ازدواج را بدهند نیز دعوت کرد و با ریختن نمک بیشتر روی نیمروی آن ها، آن‌ها را نمک گیر کرد تا هر چه سریع‌تر وام شما را پرداخت کنند.

درصورت علاقه نداشتن به تخم مرغ، می‌توان یک ایستگاه ساندویچ فلافل در سالن پذیرایی به سبک پرکن و بخور راه انداخت. پدر و برادر داماد و حتی خود داماد فلافل سرخ کنند و مهمان‌ها با خوردن ساندویچ سه نانه فلافل یک شب زیبا و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

یکی دیگر از مخارج عروسی همان حلقه است که معمولا سایز عروس و داماد نیست و علاوه بر هزینه خود حلقه، باید هزینه جداگانه‌ای برای اندازه کردن آن پرداخت کرد.

بهترین جایگزین برای حلقه ازدواج، این بست‌های شلنگ گاز هستند که موقع نصب بخاری به شلنگ بسته می‌شوند و اندازه آن‌ها هم با پیچ گوشتی ساده قابل تغییر است. تازه نگران گم شدن آن هم نخواهید بود، چون با چند هزار تومان قابل خریدن است و عروس و داماد استرس آن چنانی بابت گم شدن احتمالی آن نخواهند داشت.

تنها نکته‌ای که باید دقت کرد این است که بست شلنگ گاز بخاری در حال کار را باز نکنید، چون ممکن است شلنگ شل و باعث گازگرفتگی زوج جوان شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->